Reklāmas sociālajos tīklos un Adwords

Latvijā sociālajam tīklam Facebook ik mēnesi ir 600 000 – 700 000 aktīvo lietotāju vecuma grupā virs 18 gadiem. Tas ir lielisks mārketinga instrumets, kas pareizi izmantots var sasniegt augstus rezultātus. Šī interneta mārketinga kanāla specifika ļauj nogādāt reklāmu ļoti personīgā veidā konkrētajai mērķauditorijai.

Latvija ir viena no vadošajām valstīm pasaulē attiecībā uz Twitter lietotāju skaitu pret  kopējo interneta lietotāju skaitu valstī. Latvijā zīmolu, kas izvērš savas aktivitātes Twitter vidē pārstāvniecība ir ļoti liela. Daži zīmoli jau tagad diezgan plaši un radoši izmanto Twitter piedāvātās auditorijas uzrunāšanas iespējas. Ar Twitter reklāmas palīdzību var sasniegt daudz lielāku auditoriju, precīzāk izvēlēties mērķauditoriju un atbilstošo uzrunāšanas veidu.

Google Adwords reklāmas ir viens no efektīvākajiem interneta mārketinga instrumentiem jebkuras nozares uzņēmumam. Šādas reklāmas nodrošina iespēju piesaistīt jaunus klientus un palielināt mājaslapas apmeklētāju skaitu. Reklāmas efektivitāte balstās uz precīziem atslēgvārdiem konkrētā uzņēmuma mērķauditorijai, kas meklē konkrētu preci vai pakalpojumu konkrētā laikā un vietā.