Ir pagājis tas laiks, kad mājaslapas, reklāmas bukleta vai prezentācijas tekstu rakstīšanu varēja uzticēt studentam. Šodien vairs tas nestrādā. Ir krietni pieaugusi ne tikai rakstītā vārda loma, bet arī prasības pret pašu tekstakvalitāti.
Tekstā ir jābūt gan idejai, gan sižetam, gan zināmai teksta struktūrai, kas to padara par interesantu un saistošu lasāmvielu. Tieši tādi teksti arī palīdz radīt vajadzīgo noskaņu, izstāstīt uzņēmuma stāstu vai vienkārši vairāk pārdot. Labam rakstītājam jāprot vienlaikus gan interesanti pastāstīt par produktu vai pakalpojumu, atrodot atbilstošu kontekstu, gan arī jāatbilst citiem profesionālajiem standartiem. Tāda teksta radīšanai vajadzīga pieredze, kura ir cilvēkiem, kas ilgus gadus ir strādājuši ar rakstīto vārdu ikdienā. Tie ir profesionāli rakstnieki, žurnālisti, sabiedrisko attiecību un mediju attiecību speciālisti, kuru darba pienākumos ietilpst dienu no dienas savām auditorijām stāstīt uzmanību raisošus stāstus.